Matematičari
Darovitim učenicima i onima koji pokazuju interes za programske sadržaje matematike obogatiti matematički sadržaj, pobudit interes za savladavanjem matematičkih problema, svladavanje matematičkog jezika, razvijanje sposobnosti izražavanja općih ideja mat. jezikom, razvijanje pojmovnog i apstraktnog mišljenja te logičkog zaključivanja.
Bubnjarska skupina
Učenici pokazuju interes za sviranjem udaraljki i sudjelovanjem u raznim manifestacijama u školi i izvan škole.
Zbor
Kroz pjesme i zajedničko pjevanje razvijati glazbeni ukus, estetsku i radnu sposobnost te vještine lijepog, skladnog i točnog pjevanja.
Računalni tehničari
Pokazati kako je računalo izvor zanimljivih logičkih zadataka koji učenje i razmišljanje mogu učiniti zanimljviim i dinamičnijim; poticati i razvijati natjecateljski duh učenika, njihovu inteligenciju, logičko mišljenje i zaključivanje
Mali hakeri
Učenici će učiti programirati u programskom jeziku Python te programirati Lego robote. Pokazati kako su programiranje i rad s robotima izvor zanimljivih logičkih zadataka koji učenje i razmišljanje mogu učiniti zanimljivim i dinamičnijim; poticati i razvijati natjecateljski duh učenika, njihovu inteligenciju, logičko mišljenje i zaključivanje.
Legoznalci
Pokazati kako su lego kocke, programiranje i rads robotima izvor zanimljivih logičkih zadataka koji učenje i razmišljanje mogu učiniti zanimljivim i dinamičnijim; poticati i razvijati natjecateljski duh učenika, njihovu inteligenciju, logičko mišljenje i zaključivanje.
Enigmatičari- kvizaši
Učenici će shvatiti kako im znanje iz više predmeta može poslužiti u rješavanju složenih matematičkih, jezičnih, prirodoslovnih i drugih zadataka.
Sport za sve
Prvenstveno zadovoljavanje potrebe za kretanjem, igrom i socijalizacijom učenika. Sve to se unutar ovog programa objedinjuje kroz različite programe tjelesnog vježbanja, univerzalne sportske škole i elementarnih igara. Najveći naglasak je na razvoju prirodnih oblika kretanja, koordinacije, te ostalih motoričkih sposobnosti nužnih za razvoj u ovoj dobi djece (1.-4. razreda OŠ).
Hikari - mentalna aritmetika
Ciljevi su programa poticanje i razvijanje intelektualnih vještina i kognitivnih sposobnosti polaznika počevši od ranog perioda života uz savladavanje rada na abakusu u četiri osnovne matematičke operacije – zbrajanje, oduzimanje, množenje, dijeljenje – te savladavanje vještine mentalne aritmetike koja predstavlja vizualizaciju abakusa i računanje bez papira i olovke te bilo kojih drugih pomagala.
Krav Maga
Obučava samoobranu, borilačke i borbene vještine, kao i vještine zaštite drugih, a sve to na jedinstven i jednostavan način učenja. Cilj treninga je, prije svega: izgraditi osjećaj za timski rad, jačati zdrave životne navike, poboljšati samopouzdanje u ključnim godinama za razvoj djece te kroz igru i bez opterećenja naučiti tehnike samoobrane.
Kako učiti
Ciljevi su programa Kako učiti stjecanje učinkovitih tehnika učenja, razvijanje
radnih navika i samopouzdanja djece u vezi s učenjem. Aktivnosti će pomoći djeci da nauče kako organizirati svoje vrijeme, kako bolje razumjeti gradivo i kako se uspješno nositi sa školskim obvezama. Svrha je aktivnosti djeci pružiti alate i strategije za uspješno učenje te ih potaknuti na stvaranje pozitivnih navika koje će im koristiti tijekom cijelog školovanja.
Škola odbojke
Škola odbojke Osijek Volley bavi se sportskim razvojem djece sa naglaskom na
elementarnu tehniku odbojke, te razvoj motoričkih i funkcionalnih kretanja sa i bez lopte. Kod djece razvijamo agilnost, motoriku i koordinaciju kroz igre s loptom, te kretanja uz poligone.
STEAM program
Cilj ovog programa je razvijanje STEAM vještina, poticanje i razvoj kreativnosti te
umjetničkih kompetencija, kritičkog mišljenja, timskog rada te kompetencije učiti kako učiti. Program su razvile učiteljica matematike i informatike i učiteljica razredne nastave, koje imaju višegodišnje iskustvo rada u nastavi te u provođenju STEAM izvannastavnih aktivnosti.
Igre pamćenja i koncentracije
Aktivnosti za cilj imaju razvijati vještine pamćenja, koncentracije i pažnje. Kroz
različite igre i aktivnosti, djeca će učiti kako usmjeriti pažnju, zadržati fokus i poboljšati svoje pamćenje, što će im pomoći u svakodnevnom životu i školskim obavezama. Svrha je aktivnosti kroz igru razvijati vještine potrebne za uspješno učenje i svakodnevni život, uz zabavu i poticanje pozitivnih socijalnih interakcija.
LEGO Robotika
LEGO robotika je izvannastavna aktivnost koja omogućava učenicima da koriste LEGO kocke i posebne elektronske komponente (senzore, motore i kontrolere) kako bi izgradili i programirali vlastite robote. Aktivnost potiče kreativno razmišljanje, timski rad, te razvija
vještine u znanosti, tehnologiji, inženjerstvu i matematici (STEM)
BONTONIONICA
Aktivnosti za cilj imaju naučiti djecu pravilima lijepog ponašanja, razviti njihove
socijalne vještine, te im pomoći da postanu pažljivi i pristojni članovi društva. Svrha je aktivnosti na zabavan, interaktivan i edukativan način pomoći djeci da usvoje pravila lijepog ponašanja koja će im koristiti kroz cijeli život.
Futsal
Unapređenje motoričkih sposobnosti, koordinacije, kondicije i timskog duha kroz redovitu fizičku aktivnost. Mentalni razvoj: Razvijanje koncentracije, strateškog razmišljanja, samopouzdanja te socijalnih vještina kroz sudjelovanje u sportskim aktivnostima.
NTC Učenje
NTC sustav učenja sadržava niz raznolikih i inovativnih aktivnosti i igara za djecu koje su temeljene na suvremenim spoznajama iz područja neuroznanosti neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za djecu predškolske dobi.
10. Smotra amaterskog plesa i likovnih radova „Veseli ritam pokreta“
svi 11, 2024 | Izvannastavne aktivnosti (B1), Ljiljana Opančar, Naslovnica, Razredna nastava
Mažoretkinje grada Valpova u suradnji s OŠ Ladimirevci, a pod pokroviteljstvom grada Valpova, Turističke zajednice grada Valpova i Osječko- baranjske županije već desetu godinu zaredom organiziraju smotru amaterskog plesa i likovnih radova „Veseli ritam pokreta“...