Datum objave: 18. studenoga 2024.

Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje

U našoj školi tradicionalno smo obilježili Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje i odali počast svim herojima koji su dali svoje živote za svoj grad, ljude i slobodu. U holu škole postavljena je replika Vodotornja (koju je izradio nastavnik Mario Pleša s učenicima) te su izloženi likovni i literarni radovi učenika (“blackout” poezija koju su učenici izradili pod mentorstvom učiteljice hrvatskog jezika Marine Bubalo i učiteljice geografije i povijesti Danijele Kemper Papp).

U nedjelju 17. studenoga naši učenici uputili su se prema Vukovarskoj ulici gdje su simbolično zapalili svijeće u spomen na sve žrtve Domovinskog rata. U pratnji učenicima bili su ravnatelj Vedran Čerina, nastavnice Biljana Pavić i Ivana Vezjak, nastavnik Marko Krstanović i knjižničarka Betina Boban.

I za kraj prisjetimo se riječi Siniše Glavaševića:
“Naučiti djecu da se smiju, da misle lijepo, da ih upozorite da njihova htijenja ne budu veća od nebeskog svoda, da njihove ruke ne prljaju ničija djetinjstva i ničije želje, morate ih jednostavno naučiti da ljube.”

Pročitajte još

Projekt “Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja”

Projekt “Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja”

Tijekom školske godine 2024./2025. prvi put smo sudjelovali u projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. Partnerska škola nam je bila OŠ Pesnica.

U ovom projektu sudjelovali su učenici od 3. do 7. razreda, pod mentorstvom nastavnice Ivane Vezjak i knjižničarke Betine Boban. Naši učenici Una, Viktorija, Iris, Šimun, Jona, Dina, Ena, Ina, Katja i Petra zajedno su krenuli „vučjim tragom“ s legendarnim Kekecom, čije avanture su oblikovale mnoga djetinjstva.

Book patrol u OŠ August Šenoa

Book patrol u OŠ August Šenoa

Naša škola ove školske godine, na inicijativu školske knjižnice, pridružila se projektu Book Patrol. Projekt Book Patrol nastao je s ciljem poticanja čitanja i razvijanja kulture dijeljenja knjiga unutar zajednice. Glavna aktivnost bila je izrada i postavljanje kućice za knjige – male, dostupne knjižnice na otvorenom koja funkcionira po principu “uzmi knjigu, ostavi knjigu”.

Skip to content