Datum objave: 31. svibnja 2024.
Kategorija: eTwinning | Informatika

eTwinning projekt: Loop&Art Adventures: Unplugged coding activities

Učenici 4.a razreda su u sklopu nastave informatike sudjelovali u eTwinning projektu Loop&Art Adventures: Unplugged coding activities. Kroz 10 različitih aktivnosti, učenici su razvijali računalno i logičko razmišljanje, kreativnost i suradnju. Kroz projekt smo također imali prilike razvijati i svoje prezentacijske vještine te timski rad.

Ovaj projekt vodila je njihova učiteljica informatike Ivana Vezjak. U nekoliko projektnih zadataka radili smo u timu s učenicima iz drugih država, a kroz video sastanke učenici su upoznali svoje vršnjake iz Grčke, Turske i Portugala.

Svaka od 10 aktivnosti sadržavala je upute tj. naredbe za izradu jednog crteža koji sadrži naredbe ponavljanja. Učenici su kroz izrade crteža upoznali algoritamsku strukturu ponavljanja te naučili prepoznati uzorke koji se ponavljaju.

Više o samom projektu i projektnim aktivnostima kao i izložbu završinh radova možete pogledati na: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/loop-art-adventures-artistic-unplugged-coding-kids/twinspace/pages/e-safety-project-policy

Pročitajte još

Projekt “Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja”

Projekt “Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja”

Tijekom školske godine 2024./2025. prvi put smo sudjelovali u projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. Partnerska škola nam je bila OŠ Pesnica.

U ovom projektu sudjelovali su učenici od 3. do 7. razreda, pod mentorstvom nastavnice Ivane Vezjak i knjižničarke Betine Boban. Naši učenici Una, Viktorija, Iris, Šimun, Jona, Dina, Ena, Ina, Katja i Petra zajedno su krenuli „vučjim tragom“ s legendarnim Kekecom, čije avanture su oblikovale mnoga djetinjstva.

Book patrol u OŠ August Šenoa

Book patrol u OŠ August Šenoa

Naša škola ove školske godine, na inicijativu školske knjižnice, pridružila se projektu Book Patrol. Projekt Book Patrol nastao je s ciljem poticanja čitanja i razvijanja kulture dijeljenja knjiga unutar zajednice. Glavna aktivnost bila je izrada i postavljanje kućice za knjige – male, dostupne knjižnice na otvorenom koja funkcionira po principu “uzmi knjigu, ostavi knjigu”.

Skip to content