Datum objave: 1. rujna 2023.
Kategorija: Mirna Lišnić

Istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog od 1. do 4. r.

Učiteljice LJ. Opančar i M. Lišnić provele su planirano istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog kako bi im rezultati pomogli u planiranju čitalačkih aktivnosti za razvijanje čitalačkih vještina.
„U 1.razredu rezultati provjere brzine čitanja i razumijevanja pročitanog ukazuju, što je bilo i za očekivati, više djece koja imaju poteškoća u čitanju i razumijevanju pročitanog. Uzroci su: poteškoće u govoru, glasovnoj analizi i sintezi, siromašan rječnik…
„Od 2.  do 4. razreda vidan je stalan napredak u brzini čitanjai razumijevanju.
„Usporedbom rezultata u brzini čitanja i razumijevanju pročitanog vidno je da su rezultati razumijevanja ili u skladu s brzinom ili su boji, osim u nekoliko izuzetaka.
„Rezultati u brzini čitanja pokazuju uglavnom Gausovu krivulju ( ocjenjivanje prema Gaussovoj krivulji po kojoj bi najčešća ocjena trebala biti trojka, a najmanje bi trebalo biti petica i jedinica) tj. prevladava dobar i vrlodobar uspjeh.
 

Pročitajte još

Igrajmo se glagoljicom 4 – naše aktivnosti u prvom polugodištu

Igrajmo se glagoljicom 4 – naše aktivnosti u prvom polugodištu

I ove godine naša Škola sudjeluje u eTwinning projektu Igrajmo se glagoljicom 4. Voditeljice projekta u našoj školi su učiteljica Mirna Lišnić, nastavnice Danijela Kemper Papp, Marina Bubalo, Zorica Jukić i Tomislava Tomaz Ćosić te knjižničarka Betina Boban. Pročitajte ukratko o našim aktivnostima u prvom polugodištu.

Skip to content