Datum objave: 1. rujna 2023.
Kategorija: Mirna Lišnić

Istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog od 1. do 4. r.

Učiteljice LJ. Opančar i M. Lišnić provele su planirano istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog kako bi im rezultati pomogli u planiranju čitalačkih aktivnosti za razvijanje čitalačkih vještina.
„U 1.razredu rezultati provjere brzine čitanja i razumijevanja pročitanog ukazuju, što je bilo i za očekivati, više djece koja imaju poteškoća u čitanju i razumijevanju pročitanog. Uzroci su: poteškoće u govoru, glasovnoj analizi i sintezi, siromašan rječnik…
„Od 2.  do 4. razreda vidan je stalan napredak u brzini čitanjai razumijevanju.
„Usporedbom rezultata u brzini čitanja i razumijevanju pročitanog vidno je da su rezultati razumijevanja ili u skladu s brzinom ili su boji, osim u nekoliko izuzetaka.
„Rezultati u brzini čitanja pokazuju uglavnom Gausovu krivulju ( ocjenjivanje prema Gaussovoj krivulji po kojoj bi najčešća ocjena trebala biti trojka, a najmanje bi trebalo biti petica i jedinica) tj. prevladava dobar i vrlodobar uspjeh.
 

Pročitajte još

Dvodnevna ekskurzija šestih razreda

Dvodnevna ekskurzija šestih razreda

Učenici šestih razreda u pratnji svojih razrednica, Tamare Glavaš i Danijele Kemper Papp posjetili PP Lonjsko polje i Sisak u okviru dvodnevne ekskurzije 19. i 20. svibnja 2025. Prvoga dana, učenici su posjetili jedno od posljednjih, gotovo netaknutih poplavnih i...

Učenici 2.a sudjelovali na Međunarodnom kazališnom festivalu na njemačkom jeziku

Učenici 2.a sudjelovali na Međunarodnom kazališnom festivalu na njemačkom jeziku

U petak 20. lipnja 2025. u 17 sati u Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića u Osijeku započeo je Međunarodni kazališni festival na njemačkom jeziku koji je organiziran od 20. do 23. lipnja, a na kojem su sudjelovali učenici 2.a s predstavom “Backe, backe Kuchen” koja je nastala u suradnji nastavnice Njemačkog jezika Marine Tufekčić i razrednice Mirne Lišnić.

Skip to content