Datum objave: 1. rujna 2023.
Kategorija: Mirna Lišnić

Istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog od 1. do 4. r.

Učiteljice LJ. Opančar i M. Lišnić provele su planirano istraživanje brzine čitanja i razumijevanja pročitanog kako bi im rezultati pomogli u planiranju čitalačkih aktivnosti za razvijanje čitalačkih vještina.
„U 1.razredu rezultati provjere brzine čitanja i razumijevanja pročitanog ukazuju, što je bilo i za očekivati, više djece koja imaju poteškoća u čitanju i razumijevanju pročitanog. Uzroci su: poteškoće u govoru, glasovnoj analizi i sintezi, siromašan rječnik…
„Od 2.  do 4. razreda vidan je stalan napredak u brzini čitanjai razumijevanju.
„Usporedbom rezultata u brzini čitanja i razumijevanju pročitanog vidno je da su rezultati razumijevanja ili u skladu s brzinom ili su boji, osim u nekoliko izuzetaka.
„Rezultati u brzini čitanja pokazuju uglavnom Gausovu krivulju ( ocjenjivanje prema Gaussovoj krivulji po kojoj bi najčešća ocjena trebala biti trojka, a najmanje bi trebalo biti petica i jedinica) tj. prevladava dobar i vrlodobar uspjeh.
 

Pročitajte još

Svjetski tjedan svemira

Svjetski tjedan svemira

Ovotjedne nastavne sate Geografije učenici petih razreda posvetili su obilježavanju Svjetskog tjedna svemira. Bilo je vrlo zanimljivo i nadasve poučno. Cilj zadatka je bio opisati važnost znanosti i tehnologije u objašnjavanju oblika Zemlje....

Snalaženje u prostoru

Snalaženje u prostoru

Gradivo prirode i društva trećega razreda je lakše učiti u prirodi. Tako su se učenici trećaši naučili snalaziti u prostoru u školskom eko-parku. Boraveći na čistom zraku pronašli su većinu prirodnih znakova kako bi lakše odredili strane svijeta. Kompasi su im pomogli...

Bijelo plavi

Bijelo plavi

Grad Osijek rasveselio je učenike, ne samo novim udžbenicima, već i darivanjem novih majica. Ova inicijativa dodatno je uljepšala početak školske godine! Pozdravlja Vas treći razred!

Skip to content