Učiteljice Tamara Glavaš i Sandra Štiks sudjelovale su u razdoblju od 2. do 7. prosinca u aktivnostima praćenja rada u školi “College le Vignet” u Calvissonu, Francuska, pokrajina Occitanie, u sklopu Erasmus+ projekta.
Čule su jako puno informacija o obrazovnom sustavu Francuske i usporedile ga s hrvatskim. Razgovarale su s ravnateljicom škole i njezinim zamjenikom, voditeljem odjela za učenike s teškoćama u učenju, medicinskom sestrom, knjižničarkom, te velikim brojem učitelja te škole. Cijeli tjedan pratile su nastavu matematike, likovne, glazbene, tjelesne i zdravstvene kulture, kemije, biologije te engleskoga jezika. Tijekom različitih aktivnosti pratile su učenike u radu, sudjelovale na radionicama o ponašanju na društvenim mrežama i upoznale sastavnice posebno kreiranog programa o Mentalnom zdravlju učenika kojeg provode medicinska sestra i učiteljica povijesti i geografije s učenicima 5.-tih razreda. Posjetile su grupu učenika s poteškoćama, te upoznale rad grupe podrške učenicima “Hang in there”. Tijekom boravka u Francuskoj imale su priliku obići povijesne znamenitosti gradova Nimesa i Marseillea, te mjesta Calvisson i Sommieres.
Robotičari u posjetu Odjelu za kemiju
Naši robotičari marljivo se pripremaju za natjecanje First Lego League. Veliki interes pokazali su za plastiku i mikroplastiku u vodi. Istražili su gdje bi mogli dobiti informacije iz prve ruke o tome. Izbor je pao na Odjel za kemiju osječkog Sveučilišta Josipa Jurja...