Diorame staništa naših šestaša
Učeći organizacijske razine među živim bićima naši šestaši su na A2 satima Prirodoslovlja svoja kreativna razmišljanja o istima pokazali modeliranjem i izradom diorama odabranog staništa. Jesu li bili uspješni mogli su se svi posjetitelji škole uvjeriti na izložbi...
Ususret Božiću: Kreativne radionice
Jučer smo obilježili Svjetski dan djece kroz kreativan i edukativan projektni dan! Naši učenici su uz pomoć svojih učitelja marljivo izrađivali božićne ukrase od različitih prirodnih materijala, pripremajući se za nadolazeći Božićni sajam. Njihove vrijedne ruke i...
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
Cijeli prošli tjedan naši su učenici kroz brojne aktivnosti obilježili Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Učenici su iskazali poštovanje svim žrtvama Domovinskog rata te zahvalnost braniteljima na njihovoj...
Prijava na božićne radionice
Radionice su namijenjene učenicima 5. - 8. razreda. Popis radionica: Naziv radionice: Radionica 2Opis radionice: Ukrasi za bor (otisak + slano tijesto)Broj učenika: 10 učenika predmetne nastavePrijavi se na ovu radionicu Naziv radionice: X,Y,Z: Božićne koordinateOpis...
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
U našoj školi tradicionalno smo obilježili Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje i odali počast svim herojima koji su dali svoje živote za svoj grad, ljude i slobodu. U holu škole postavljena je replika Vodotornja (koju je...
Mjesec hrvatske knjige i važnost velikih malih priča
U razdoblju od 15. listopada do 15. studenog održao se Mjesec hrvatske knjige. Nacionalni program MHK u organizaciji Knjižnica grada Zagreba održava se od 1995. godine. Slogan ovogodišnjeg MHK je „Pričaj mi…“ – da se podsjetimo na čaroliju izgovorene riječi i na važnost knjiga. Uz pomoć knjiga razvija se inteligencija, kreativnost i empatija, te uspijevamo gledati stvari iz neke druge perspektive.