Datum objave: 16. lipnja 2025.

Projekt “Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja”

Tijekom školske godine 2024./2025. prvi put smo sudjelovali u projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. Partnerska škola nam je bila OŠ Pesnica.

U ovom projektu sudjelovali su učenici od 3. do 7. razreda, pod mentorstvom nastavnice Ivane Vezjak i knjižničarke Betine Boban. Naši učenici Una, Viktorija, Iris, Šimun, Jona, Dina, Ena, Ina, Katja i Petra zajedno su krenuli „vučjim tragom“ s legendarnim Kekecom, čije avanture su oblikovale mnoga djetinjstva.

Knjigu smo čitali naglas u školskoj knjižnici i svako poglavlje izazivalo je uzbuđenje i željno iščekivanje sljedećih Kekčevih pustolovina. Učenici su se izmjenjivali u čitanju, razvijajući samopouzdanje, izražajno čitanje i razumijevanje teksta. Nakon svakog susreta razgovarali smo o pročitanome, uspoređivali likove, predviđali što će se dogoditi i pokušali prepoznati važne poruke koje knjiga prenosi. Učenici su izrađivali straničnike, ilustracije i za kraj nastavne godine, na Dan škole, otpjevali svima i „Kekčevu pesem“ uz pomoć i glazbenu pratnju nastavnice Tihane Bučanac. Shvatili smo koliko su nam jezici slični, ali i posebni, svaki na svoj način.

Ali naša čitateljska pustolovina nije završila – početkom sljedeće školske godine planiramo posjetiti OŠ Pesnica i Kekčevu deželu, kako bismo upoznali naše slovenske prijatelje uživo i još bolje doživjeli svijet u kojem je Kekec „kod kuće“. Veselimo se zajedničkom druženju, razmjeni dojmova i novim aktivnostima koje nas tamo očekuju. Bit će to prilika da upoznamo slovensku prirodu i kulturu te osjetimo duh priče iz prve ruke.

Betina Boban, mag. cult.

Pročitajte još

Dvodnevna ekskurzija šestih razreda

Dvodnevna ekskurzija šestih razreda

Učenici šestih razreda u pratnji svojih razrednica, Tamare Glavaš i Danijele Kemper Papp posjetili PP Lonjsko polje i Sisak u okviru dvodnevne ekskurzije 19. i 20. svibnja 2025. Prvoga dana, učenici su posjetili jedno od posljednjih, gotovo netaknutih poplavnih i...

Skip to content