Učenici šestih i sedmih razreda naše škole pokazali su kako čitanje može biti i zabavno i inspirativno. U sklopu nastave Hrvatskog jezika, učenici su imali zadatak pročitati lektiru po vlastitom izboru, a zatim ju predstaviti na način koji sami odaberu. Rezultat? Prava mala izložba kreativnosti, mašte i truda!
Neki su učenici izradili plakate i stripove, drugi su snimili videozapise i osmislili igre temeljene na pročitanim djelima, a bilo je i glumačkih izvedbi, dnevnika likova, te kreativnih uradaka koji su prikazivali najzanimljivije trenutke iz knjige.
Učenici se posebno pohvaljuju za raznolikost pristupa i angažman, budući kako su mnogi nadmašili očekivanja i pokazali da čitanje nije samo školska obveza, već i prostor za izražavanje vlastitih ideja i emocija.
Ovim projektom ne samo da su učenici razvijali čitateljske vještine, nego su učili i kako interpretirati tekst, razmišljati kritički te svoje mišljenje izraziti na originalan način.